Veel Gestelde Vragen

Hoe goed is jullie website beveiligd?

Onze website beschikt over een SSL certificaat dat gebruik maakt van standaard 256-bit encrpytie technologie. Dit is hetzelfde coderingsniveau dat door grote banken wordt gebruikt om uw informatie veilig te houden. De online winkel wordt beschermd door beveiligingsfirewalls om ervoor te zorgen dat alle gegevens van creditcards en betaalpassen veilig worden bewaard.

Werken jullie samen met influencers?

Ja, als je een partnerschap met ons wilt aangaan, kun je ons een e-mail sturen op info@civoux.nl

Welke betaalmethoden kan ik gebruiken?

Bij Civoux bieden wij onze klanten tal van betalingsmogelijkheden aan, waaronder iDeal, PayPal, MasterCard, VISA en American Express. Neem gerust contact met ons op als uw gewenste betalingsoptie niet in deze lijst is beschreven.

Kan ik een cadeau kaart aanschaffen?

Nee, cadeaukaarten zijn momenteel niet verkrijgbaar op www.civoux.nl. In de toekomst willen wij ons assortiment uitbreiden met cadeaukaarten

Waar zijn jullie gevestigd?

Civoux heeft geen fysieke winkel. Bestellingen die geretourneerd moeten worden kunnen naar het onderstaande adres gestuurd worden.

Civoux
3074VJ, Rotterdam
Overijselsestraat 122B
info@civoux.nl

Wat doen jullie met gebruikte horloges die worden geretourneerd?

Wij zorgen er altijd voor dat u een ongebruikte horloge krijgt. Geretourneerde horloges worden niet meer naar onze klanten gestuurd. Deze zullen worden uitgedeeld aan de medewerkers van Civoux.

Hoe kan ik contact met jullie opnemen als mijn vraag hier niet is beantwoord?

Ons team beantwoordt graag alle vragen die u op deze pagina niet terug kunt vinden. Voor andere vragen kunt u contact met ons opnemen via info@civoux.nl.

Hoe werkt de Civoux horloge?

De CIVOUX horloges zijn voorzien van een quartz uurwerk. Met een batterij wordt elektrische spanning verstuurd naar een zogenaamde ”quartz kristallen” die in het uurwerk verwerkt zitten. Hierdoor gaan de kristallen trillen, waarna deze trillingen naar het tijdsmechanisme worden gebracht.

Hoe wind ik mijn Civoux op?

U hoeft het horloge niet op te winden. Mocht uw horloge stoppen met werken dan is of het mechanisme kapot, of de batterij is aan vervanging toe. Indien u twijfelt of het mechanisme kapot is kunt u altijd contact met ons opnemen.

Hoe kan ik mijn Civoux onderhouden?

U kunt hem af en toe schoonmaken met een microvezeldoek. U kunt de kast en de armband ook om de paar maanden wassen met zeepwater en een zachte borstel. Nadat u het horloge in zee heeft gedragen is het belangrijk om het met zoet water te wassen om eventuele zout en zandafzettingen te verwijderen. Voordat u het horloge schoonmaakt, dient u er altijd voor te zorgen dat de opwindkroon goed tegen de kast is vastgeschroefd.

Hoe stel ik de tijd in op een Civoux?

Civoux horloges kunnen worden ingesteld door de kroon tot aan de eerste inkeping uit te trekken. Hiermee kunt u de tijd instellen. Wees er zeker van dat u de kroon weer tegen de kast hebt vastgeschroefd om eventuele waterschade te vermijden.

Is Civoux water bestendig?

Ja, het Skycha model is waterdicht tot ongeveer 50 meter. Om de waterbestendigheid van het horloge te behouden moet de kroon stevig worden vastgeschroefd aan de kast.

Kan ik een gegraveerde Civoux bestellen?

Nee, wij bieden momenteel geen gegraveerde Civoux horloges aan.

COVID-19 informatie

Beschikbare artikelen worden binnen 1 werkdag verzonden. Het hangt af van de logistieke dienstverlener wanneer uw pakket wordt afgeleverd. Onze logistieke dienstverlener is Post NL en zij hebben op dit moment geen vertragingen. U kunt uw pakket dus de volgende dag thuis verwachten. Mochten er veranderingen zijn in dit proces zult u ervan op de hoogte worden gesteld.

Bieden jullie gratis verzending aan?

Ja, wij bieden gratis verzending in Nederland en België.

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Bestellingen die op werkdagen voor 17:00 zijn geplaatst, worden de volgende dag thuis geleverd.

Kan ik mijn bestelling volgen?

Ja, wij bieden trackinginformatie voor alle bestellingen aan. U ontvangt een e-mailupdate zodra u de bestelling plaatst. Kort daarna sturen wij een verzendbevestiging met het track & trace nummer. Mocht dit niet het geval zijn, neem dan contact op met ons team via info@civoux.nl

Vergoeden jullie de verzendkosten van mijn pakket als ik het terugstuur?

Nee, helaas kunnen wij de verzendkosten van uw pakket niet terugbetalen wanneer u het zonder reden terugstuurt. Als het onze schuld is dat u een verkeerd, beschadigd of defect artikel hebt ontvangen, betalen wij de verzendkosten wel terug.

Ik heb een verkeerd adres ingevoerd, wat nu?

Als u bij het plaatsen van de bestelling een verkeerd adres heeft opgegeven, verzoeken wij u zo snel mogelijk contact met ons op te nemen. Als wij uw bestelling al hebben verzonden, is het helaas niet meer mogelijk om het adres te wijzigen. Civoux is tevens niet verantwoordelijk voor deze fouten en kan niet aansprakelijk worden gesteld.

Garantie, terugbetalingen en retourneren

 

Contact opnemen kan op  info@civoux.nl

Hoe lang heb ik garantie op een Civoux?

Alle Civoux horloges hebben een garantie van 1 jaar op het uurwerk.

Hoe kan ik een verloren Civoux garantiekaart vervangen?

De Civoux garantiekaart die wij per e-mail sturen, kan in geen geval opnieuw worden uitgegeven. Wij zullen via ons systeem proberen te achterhalen wie de koper is, maar u kunt hier geen rechten aan ontlenen.

Kunnen jullie iets meer vertellen over de garantie?

Als het mechanisme in het horloge niet meer naar behoren functioneert, neem dan contact met ons op en wij zorgen voor een vervanging. We zullen om het serienummer vragen dat op de kaart is verwerkt die wij bij elke aankoop per e-mail sturen. Indien er tekenen zijn van uitwendige schade waardoor het uurwerk mogelijk niet naar behoren functioneert of indien het uurwerk is beschadigd door oneigenlijk gebruik, vervalt helaas de garantie.

Wat is jullie terugbetaling beleid?

U kunt onze terugbetaling beleid hier terug vinden.

Kan ik mijn horloge ruilen?

Ja, het is mogelijk als wij de kleur of het model op voorraad hebben. Houd er rekening mee dat het product dat wordt geretourneerd zich in de originele doos moet bevinden met alle originele beschermingsmiddelen. Civoux geeft geen restitutie voor de verzendkosten.

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Na het voltooien van uw betalingsgegevens tijdens het afrekenproces, ontvangt u een bevestigingsmail. Wij verwerken uw bestelling en sturen u de track & trace code per e-mail. Als alles volgens plan verloopt, ontvangt u het horloge de volgende dag nadat u de bestelling heeft geplaatst.

Hoe annuleer ik een bestelling?

Laat het ons zo snel mogelijk weten als u van gedachten bent veranderd, zodat wij aan uw verzoek kunnen voldoen. In deze situatie dient u ons een e-mail te sturen naar info@civoux.nl met uw ordernummer. Als het product al is verzonden, kunnen wij de bestelling helaas niet meer annuleren. Als u het pakket wilt retourneren zult u de verzendkosten voor uw eigen rekening moeten nemen.

Wat moet ik doen als ik mijn bestelling nooit heb ontvangen?

NL en BE klanten kunnen hun uurwerk binnen 1 werkdag verwachten. Probeer ongeveer 3 tot 4 werkdagen te wachten voordat u contact met ons opneemt. Het kan zijn dat het door de drukte niet mogelijk was om uw pakket op tijd te bezorgen. Als u het pakket na 3 tot 4 werkdagen nog niet hebt ontvangen, neem dan contact met ons op via info@civoux.nl. We onderzoeken waar uw pakket is en zorgen voor vervanging als er tijdens de verzending iets mis is gegaan.

Wat moet ik doen als ik een defecte of beschadigde bestelling heb ontvangen?

Controleer uw bestelling bij ontvangst en neem onmiddellijk contact met ons op als het artikel defect of beschadigd is of als u het verkeerde artikel hebt ontvangen, zodat wij het probleem kunnen beoordelen en verhelpen.